lieya here ^-^

My photo
hanya meluah segala buah fikiran yg agak kalut ... huhu .. dan meluahkn sglanyer dri sudut hati lieya .. lieya just want to be a simple person for everyone who know about me .. ngee ~!

teman-teman lieya

Want To ‘Shut Down’ This Blog

 

Assalamualaikum. :)

I think I just want to close this blog tapi lieya still sayangkan blog lieya ni. Banyak yang lieya kongsi dekat sini. Banyak cerita yang lieya luah dekat sini. Tapi, lieya sekarang dah jarang sangat buka blog. Jarang sangat berblogging. Lieya rindu kan semua tu. Tapi, komitmen lieya sebagai seorang mahasiswi menyekat lieya untuk berblogging. *sigh*

Lieya mungkin akan tutup blog lieya ni. Tapi lieya tak confirm lagi. So, agak-agak ada ke yang nak bantah decision lieya ni? Mesti tak ada kan? Hurmmm. Kalau ada yang bantah lieya tutup blog ni, lieya akan still berblogging but lieya takkan update tiap-tiap hari la. Maybe seminggu sekali lieya update. Tu pon tak tahu lagi lieya sempat ke nak update. Tapi lieya akan cuba lah.

Seriously, memang lieya rindu sangat nak berblogging.

Rindu nak kongsi cerita, pengalaman lieya.

So, lieya tunggu sampai minggu depan, kalau ada yang bantah lieya akan terus berblogging. Kalau tak ada yang bantah, tanpa teragak-agak lieya akan ‘shut down’ this blog. huhuhuu.

 

 

 

 

 

Truely,

lieyasyaira

Isnin 11 March 2013 – 21.21 PM waktu jordan

p/s : sedang bersemangat tinggi nak siapkan novel pertama. :D

2 comments:

Lieza Nordin said...

knpa nak buat cm tu?? :) hehe... jum2.. happy blogging :)

Nina Zizan said...

akak~ knpa cmnt bantahan nina x dee??? *nina x succeed kee submit dulu??*