lieya here ^-^

My photo
hanya meluah segala buah fikiran yg agak kalut ... huhu .. dan meluahkn sglanyer dri sudut hati lieya .. lieya just want to be a simple person for everyone who know about me .. ngee ~!

teman-teman lieya

Diary Ramadhan #Day 6

 

Assalamualaikum. =)

hari nie dan hari-hari seterus memang lieya dan family tak akan berbuka di masjid da. kenapa? sebab kalau berbuka di masjid takut pula tercekik tulang ayam ikan segala bagai tue semata-mata nak kejar solat maghrib berjemaah.

so, solution dia daddy kata berbuka di rumah then pergi ke masjid yang lambat mula solat maghrib. lepas tue terus ke Qaryah Ramadhan.

hari nie hari perasmian Qaryah Ramadhan. Tuan Guru Nik Aziz yang merasmikannya.

hari nie lieya dan family terlambat sikit jer sampai di Qaryah tue tapi ya Allah, ramai nya memang tak tahu nak cakap apa.

selalu nya lieya dengan mummy solat dekat dalam. tapi malam nie lieya dengan mummy terpaksa solat di luar di sebab kan ruang solat tue telah di penuh dengan muslimat-muslimat lain. sampai kan terpaksa hampar tikar untuk yang sampai lewat dan tak dapat tempat dalam saff solat.

ramai sangat. mungkin sebab ada tuan guru tue yang ramai tue.

esok di Qaryah, program sepetang bersama Imam Muda Fakhrul.

siapa blogger yang duduk di kelantan, jom kita ramai-ramai memeriahkan Qaryah Ramadhan kita tahun nie. :D

sapa nak dapat canon free? click sini.

 

 

 

regards,

lieyasyaira

p/s : abang lieya yang di mesir belum berangkat ke makkah lagi. ingat kan da pergi da. rupa nya tiket tunda. patut lah selalu nampak dia on9.

1 comment:

Natasha said...

salam Ramadhan.. dis is my first time dgar psl Qaryah Ramadhan..