lieya here ^-^

My photo
hanya meluah segala buah fikiran yg agak kalut ... huhu .. dan meluahkn sglanyer dri sudut hati lieya .. lieya just want to be a simple person for everyone who know about me .. ngee ~!

teman-teman lieya

Check List! Check List! Check List!

 

check list

 

Assalamualaikum. :)

dah tak lama dah. tak sampai sebulan pun lagi lieya akan tinggalkan tanah melayu.

so, hari-hari yang tinggal lieya kena lah fikir barang apa yang perlu di bawa.

tu yang sampai ada check list tu.

kalau ikut kan memang semua barang lieya nak bawa tapi takut lah pula melebihi had kilo yang ditetapkan.

so, kena lah pilih-pilih.

kalau kena pilih ni lah yang susah.

mana yang perlu, mana yang tak perlu, mana yang penting, mana yang tak penting, mana yang ada dan mana yang tak ada.

*sigh* 

ok lah. out dulu. :)

before that…

---> tekan sini dulu <---

 

 

 

 

regards,

lieyasyaira

1 comment:

Ikmal said...

Assalam, Nie nak pi sambung belajar erk?


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN... (^_^)