lieya here ^-^

My photo
hanya meluah segala buah fikiran yg agak kalut ... huhu .. dan meluahkn sglanyer dri sudut hati lieya .. lieya just want to be a simple person for everyone who know about me .. ngee ~!

teman-teman lieya

penat bila otak sentiasa berjalan

 

tired

assalamualaikum.

*sigh*

haey cik lieya oii. belum apa2 lagi da mengeluh. 

hurmm. memang. lieya betul2 penat. bukan penat badan tapi penat otak.

tidur pun macam tak tidur jer. otak asyik berjalan jer.

*sigh*

baby smile

kan best jadi baby. senyum jer. gelak jer. menangis pun sebab lapar.

tapi, apa2 pun bersyukur sebab menjadi dewasa.

dengan dewasa lah lieya mampu berfikiran dengan lebih matang.

*sigh*

ayoyo.

sudah2 la mengeluh.

*jangan sering mengeluh, kerana dengan mengeluh bukannya mampu menyelesaikan masalah yang sedang dihadapi sekarang.

apa2 pun senyum jer la. =D

 

 

 

 

luahan hati lieyasyaira,

2109 p.m waktu jordan,

14 may 2012.

p/s : =D

 

 

 

2 comments:

shafiq said...

sabar2 ,, dulu best sebb kita dah tau n dah boleh agak apa yang akan jadi ..

sekarang kita tak tahu apa yang ada kat depan . takut , resah , gelisah , macam2 ada . hehe ..

NiNa ZizaN said...

nmpaknya sis as dah rajin update bl0g! :D