lieya here ^-^

My photo
hanya meluah segala buah fikiran yg agak kalut ... huhu .. dan meluahkn sglanyer dri sudut hati lieya .. lieya just want to be a simple person for everyone who know about me .. ngee ~!

teman-teman lieya

beribu tahun ^-^





videokeman mp3


salam.
a very good night. hukhukhuk (merapu tahappetalakelapan)
before that lieya nak kau orang semua pause lagu yang kat atas tue.
mana?
alarh….
yang kat atas nie.
^
|
|
| hah~ yang kat atas nie. nak buka pun boleh jer. =_=
x nak buka pun tak apa. sebab entri nie kan lieya ada letak lagu. so, up to kau orang nak buka lagu mana pun. =)
tapi,
dua-dua lagu tue sama jer tau tapi versi jer yang lain.
firstly, lagu nie lieya nak tujukan pada abg.
trust me, abg.
u always in my heart.
maaf sebab pagi tadi da buat abg sedih dengan sikap lieya.
maaf juga sebab lieya abg jatuh tangga and retak kat tulang belakang.
really, i don’t mean it.
tak pernah terfikir nak buat abg sedih.
bila abg hantar msg macam nie
"lieya nak denda diri lieya macam tue pun sama jer bagi abg… perasaan macam tue juga ada.. perasaan sayang, rindu, ingat kat dia masih ada juga.. abg nak keluar, abg tak tahu nak pergi mana… tuhan jer yang tahu."
dan msg yang nie
"abg yang patut tak payah hidup lagi… lieya tak rasa apa abg rasa… sakit hati, sedih bila baca blog lieya… betul abg bf lieya tapi hati lieya sentiasa ingat kat dia walaupun sedikit…abg sedih sangat-sangat… tuhan jer yang tahu lieya."
baru lah lieya sedar yang selama ini hati lieya bukan lagi pada si dia tapi pada abg.
dan lieya sedar bila abg hantar msg nie kat lieya
"abg jatuh tadi lieya"
lieya sedar yang lieya tak mungkin boleh hidup tanpa abg di sisi.
lieya tak mungkin bernyawa kalau bukan abg yang pimpin tangan lieya selama ini.
lieya sedar yang lieya selama ini buta dengan si dia.
lieya sedar yang lieya bukan lah yang terbaik untuk abg tapi lieya cuba untuk menjadi yang terbaik untuk abg.
dan lieya sedar siapa yang sering lieya impikan selama ini.
it’s you abg.
abg yang selama ini memang sentiasa ada di hati lieya.
cuma lieya sahaja yang bodoh.
bodoh dengan si dia.
lieya janji lieya akan lupakan si dia untuk selama-lama nya.
lieya selalu doa…
307226_267323229979438_100001052895197_835251_1707278898_n
abg,
lieya harap cinta kita bersemi for a thousand years.
=)
images (2)

images (1)
>credit to mr google<

forever love you abg.

6 comments:

NiNa ZizaN said...

wahwahhh!!!
akak, Mr.Jade xcukop bajet nak masok minang lagi ka? dah setaon nina tunggu dia minang akak nii...

lieya syaira said...

NiNa ZizaN
hukhukhuk. dia x leh minang akak lg la nina. kena tunggu akak abis study dulu.

NiNa ZizaN said...

Nina sing: "Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku, saat ku harus bsabar dan trus bsabar, menantikan En.Jade propose Sis Alyaa, entah sampai kapan aku harus mnunggu....?" =P

wahida said...

sabar ye sis..ada jodoh tak kemana...Insya Allah...

salam kenal...

anbshop said...

New Dresses Updated !
http://www.facebook.com/applenbunny.shop?sk=photos

http://anbshop.blogspot.com/

c'axoera said...

is tidak mahu kaweeen lagi :D

p/s: follow u here :) follow bck xoxo


http://ch000tz.blogspot.com/2012/01/kucipta-kepulauan-buatmu-hahahah.html