lieya here ^-^

My photo
hanya meluah segala buah fikiran yg agak kalut ... huhu .. dan meluahkn sglanyer dri sudut hati lieya .. lieya just want to be a simple person for everyone who know about me .. ngee ~!

teman-teman lieya

ciput la~

salam.

haih~

rasa nak hentak jer lappy kesayangan lieya nie (apakah?).

asal memarah nie?

line tenet cam ciput jer taw.

then, apa kaitan dengan lappy?

erkk?

[-_-“]

arghhh.

tengah marah nie.

boleh plak nak buat tanda tnyer soal hati kat situ.

lieya tengah marah nie.

nak download movie pon susah taw. =P

hahaha.

xde kena mengena pon kan dengan lappyyangtetibedipersalahkan.

huwaa~

saje jer lieya nak buat gimik.

kihkihkihkih.

sebenar nya lieya bosan sangat2 taw.

x taw nak buat ape da.

study? 2 3 minit ngadap mata da kelam. so, lieya terus letak buku kt tepi.

dengar lagu? lagu sumer nya cam sama jer. ke kepala lieya yang x leh nak hadam lagu tue? [-_-“] please, tlg suggest lagu yang leh relax kan minda. hehe.

blogwalking? penat la weyy~ asyik blogwalking jer dari xdi.

tengak citer? xde citer best la malam nie. korea pon mcm da xde feeling lieya nak tgk.

main game? x minat la.

on9? alarh. bosan la on9 sorg2.

hurmm.

parah parah parah.

so, 1 jer yg leh hilang kan kebosanan lieyayangsudahmasuktahappetalakelapan.

ape?

makan la.

hehehe.

jom!!!!~

pergi goreng roti canai.

best nie makan malam2 cenggini.

ok la.

perut da berbunyi nie.

lieya ciao dlu la ea.

dada sumer.

p/s : abg da tnye da tue brpe keping lieya nak goreng. hehehe.

3 comments:

NiNa ZizaN said...

nina pon boring!!! so izinkan nina mnyemak dekat sini.... =P
dah menyemak dah, salam... =DD

lieya syaira said...

@NiNa ZizaN

da panjang lebar tulis baru nak bg salam.
wslm.
hahaha.

NiNa ZizaN said...

@lieya syaira nasib baik teringat nak kasi salam, kalau x, mmg xda rr.. =P