lieya here ^-^

My photo
hanya meluah segala buah fikiran yg agak kalut ... huhu .. dan meluahkn sglanyer dri sudut hati lieya .. lieya just want to be a simple person for everyone who know about me .. ngee ~!

teman-teman lieya

jangan jadi seperti bunga mawar yang berduri tetapi jadilah seperti pokok semalu yg tersembunyi

salam ...
hurm ... trsedar lntas layyinul ukir kn satu coretan yg agak brmkne tukmu wahai serikandi2 islam ..
hati ini tringin mnjdi seorang yang solehah buat keluarga trcnta dan juga buatmu bakal suamiku ...
~ buat kaum adam yg bakal menambat hati kaum hawa ~
hati ini seakan2 berkata2 " ya allah , sudah mmpu kah aku mnjdi seorg yg trlalu istimewa buat bakal suamiku ? ya allah , mmpukah aku mnjdi seorang yg tidak dikenali oleh kaum adam dan tidak mengenali kaum adam ? ya allah , ape kah selama ini aku ini mnjdi fitnah kpd kaum adam ? ya allah , ku ingn kn sprti pokok semalu yang tersembunyi namun knp takdirku tlh trcatat seperti bunga mawar yang berduri ? ya allah , siapakah yang berhak berada di hatiku ini ? "
~ buat kaum adam yg bakal menyunting hati ini ~
aku bukanlah seperti bunga mawar yang berduri yang kamu idam- idamkan kerana aku hanya mampu mnjdi seperti pokok semalu yang tersembunyi .. kerana hati ini merindukan cinta ILAHI dri cinta manusiawi .. kerana hati ini terlalu rindu kn cinta dri seorang mujahid yang mencintaiku kerana agamaku bukan kerana rupaku dan juga bukan kerana sifatku .. kerana hati ini cinta hingga ke syurga bersama mujahidku ...
~ buat kaum adam yg bakal bertakhta di hati ini ~
aku ingn kan diri ini menjadi yang pertama berada di hatimu ...
aku ingn kn diri ini yang kamu bawa ke syurga ..
dan aku ingn kn diri ini yang selalu meniti di bibirmu di setiap doa malam mu ...
~ buat kaum adam yang bakal menjadi raja di hatiku ~
sesungguh nya disaat pertama kali kamu dtg melamar ku .. ingn skali aku bertanya ... apekah yang menyebabkan kamu dtg melamarku ? adakah kerana wajahku ? adakah kerana hartaku ? adakah kerana sifatku ? aku ingn kamu tahu bahawa aku ini tidak mempunyai seperti yang kamu idam kan itu ... aku hanyalah seorang yg tidak mempunyai ape .. adakah kamu masih lagi ingn melamarku ?
~ buat bakal suamiku ~
aku ingin kamu yang membawaku ke syurga ..
aku ingin kamu yang menjadi imam di setiap solatku kerana aku telah menjadi seperti pokok semalu yang tersembunyi semata2 untukmu wahai bakal suamiku ..
catatan isi hati layyinul buat bakal suami layyinul
=P

1 comment:

musafir cinta said...

ameen, insyaAllah, dapat jodoh yang soleh.. ^-^